Izrada godišnje financijske dokumentacije
Neprofitne organizacije prema novom Zakonu o udrugama i Zakonu o financijskom poslovanju i računovodstvu neprofitnih organizacija i pripadajućih pravilnika imaju obvezu uvođenja novih računovodstvenih procedura i vođenja financijske dokumentacije. Zakon predviđa prekršajne i kaznene odredbe za niz prekršaja za koje Udruga novčano odgovara ukoliko ih ne izrađuje ispravno. Kao stručnjaci na neprofitni menadžment i računovodstvo neprofitnih organizacija možemo vam ponuditi savjetovanje i izradu:
Izrada godišnjih planova rada
S obzirom na nove zakonske odredbe djelovanju i financijskom poslovanju kao i u skladu s dobrom praksom rada u civilnom sektoru, udruge i druge neprofitne organizacije bi trebale izrađivati godišnje planove rada:
Opširnije...
Izrada poslovnog plana i investicijskih studija
Poduzetnik pomoću poslovnog plana opisuje svoju ideju ili poslovni pohvat koji sadrži potanko razrađenu analizu o ulaganju u posao, o budućim rezultatima poslovanja, te o rješenjima za moguće rizične situacije koje donosi buduće vrijeme. Poslovnim planom provjeravamo tržišnu i financijsku opravdanost ulaganja.
Izrada i prilagodba statuta
Za novoosnovane udruge vrlo je važno detaljno i ispravno izraditi statut kao temeljni akt udruge kojim definiraju sve važne informacije i procedure kojima će se voditi u svom radu. S obzirom na zakonske odredbe sadržaja statuta kao i zahtjeva za upis u Registar udruga i Registar neprofitnih organizacija, izradu statuta bi trebali prepustiti profesionalcima s iskustvom što u konačnici bude brže i jeftinije za samo vodstvo udruge.
Opširnije...
Izrada strateškog plana i razvoj poslovanja udruge
Organizacije civilnog društva a posebice udruge preuzimaju sve važniju ulogu u rješavanju lokalnih kao i širih problema u svim sferama društva. Udruge imaju kreativne i efikasne načine i ideje za rješavanje realnih problema u lokalnoj zajednici ali im često nedostaje sustavni pristup.Strateški pristup rješavanja problema zajednice omogućuje udrugama ciljano djelovanje, detaljno planiranje potrebnih resursa te efikasniji rad same organizacije.
Opširnije...Upravljanje projektima
Usluga uključuje potpunu brigu o administrativnim, organizacijskim, monitoring i financijskim aspektima projekta.
Evaluacija projekata
Evaluacija projekta je proces nezavisne i objektivne ocjene projekta, odnosno njegove uspješnosti. Uloga evaluatora je provesti analizu i sistematično procijeniti dizajn, izvedbu, provedbu i rezultate projekta. Evaluacijom se ocjenjuje ispunjenost ciljeva projekta kroz: relevantnost, efektivnost, efikasnost, utjecaj i održivost projekta.
Razvoj i pisanje projekata
Provedba kompletnog procesa osmišljavanja i razrade projektne ideje, ispunjavanje natječajne dokumentacije i osiguravanje pravilne prijave projekta. Razvijamo projekte za sve sektore što uključuje infrastrukturne, poduzetničke, turističke, socijalne , obrazovne i projekte ruralnog razvoja.